وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

امام خامنه ای :بصیرت، مهم ترین ابزار پیروزی در جنگ نرم
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهایی که بر ملت ها وارد می شود، در بسیاری از موارد، بر اثر بی بصیرتی است. خطاهایی که بعضی از افراد می کنند، بر اثر بی بصیرتی است. بصیرت خودتان را بالا ببرید. آگاهی خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله امیرالمؤمنین علیه السلام را در گفتارها بیان کردم که فرمود: «الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصّبر».

آیا جواب دهنده ای هست؟

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ب.ظ


*سوالات برادر بسیجی محسن اکبرشاهی (فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی(ع) از دولت حسن روحانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه:
.
با چه تدبیری در این شرایط که داعش و دشمنان قسم خورده ، گرداگرد کشور عزم بر نابودی ما دارند ؛ بودجه دفاعی کشور را کاهش دادید؟!! .
.
در شرایطی که رزمندگان مدافع حرم ، با از خود گذشتگی صحنه ی نبرد با دشمن تکفیری_صهیونیستی را به کیلومتر ها دورتر از مرزهای کشور کشانده اند ، چگونه به واسطه پذیرش FATF ، پروژه خودتحریمی را کلید زده اید؟!! .

در شرایطی که روحیه جهاد و شهادت ، موتور محرک و عزت آفرین کشور است، چگونه توانستید ، صفحه فهمیده را از کتب درسی دانش آموزان حذف کنید؟!! .
.
به راستی کدامین جامعه و کشوری را سراغ دارید که با گذشتن از عزت خود به امنیت و معیشت رسیده باشد؟!! .

بلوک غرب و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا کدام فریاد عدالت خواهی و قول صادقی را سرداده که آنچنان مجذوب عباراتِ گزاف "آشتی با دنیا" و "دیده شدن" شده اید؟ .

نماینده محترمه مردم قزوین ، ماه ها از انتخاب شما به عنوان نماینده قانونی مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی میگذرد، آیا مشی استقلال تان شما را مجبور به حمایت از عنصر معلوم الحالی همچون فتنه گر معروف ، نموده است؟!! حمایت روز های اخیر شما از منافقان، آن هم با نفی مشی عدالت قوه قضائیه؛ نمی تواند ترسیم کننده زن مسلمان و انقلابی که مردم به او اعتماد کردند تا مطالبه گر حقوق آن ها در مجلس باشد، باشد. .
.
*سوالاتی هم از دستاورد های سفر رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی به قزوین است. .
.
اینکه چرا مسئولین محترم استانی شفاف سازی لازم را در زمینه ی هزینه های تبلیغاتی این سفر انجام نمی دهند، تا شبهات خرج های میلیاردی ، مردم را ازرده خاطر نسازد؟!! .
.
چرا توضیح نمی دهید که سفر ریاست محترم جمهور با تمامی حواشی ، چه دستاورد هایی برای استان داشت که از قبل مصوب نگشته بود؟
...
آیا جواب دهنده ای هست؟؟؟

  • سامان سروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی