وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

امام خامنه ای :بصیرت، مهم ترین ابزار پیروزی در جنگ نرم
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهایی که بر ملت ها وارد می شود، در بسیاری از موارد، بر اثر بی بصیرتی است. خطاهایی که بعضی از افراد می کنند، بر اثر بی بصیرتی است. بصیرت خودتان را بالا ببرید. آگاهی خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله امیرالمؤمنین علیه السلام را در گفتارها بیان کردم که فرمود: «الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصّبر».

آقای علیخانی #انحصار_طلب واقعی چه کسی است!؟

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ق.ظ

آقای محمد #علیخانی عضو شورای شهر تهران اخیرا در سخنانی که در جمعی دانشجویی بوده رقیب سیاسی خود را متهم به انحصار طلبی نموده و در ادامه اظهارات خود با برش 8سال دولت نهم ودهم از38 سال بعد از انقلاب ناخواسته به انحصارطلبی خود اذعان نموده است.
مردم عزیز قزوین آگاه هستند که در طی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کدام جریان قدرت و ثروت هست که علارغم ژست های سالوسانه از رای مردم و منافع ملی، چگونه چون بختک بر مناصب کشور و استان افتاده و مزورانه و طلبکارانه افاضه سخن میکنند واز آنجائیکه در طی 8سال دولت نهم و دهم تا حدودی دست شان از پست های دولت کوتاه شده بود امروز ادای حفظ منافع ملی را در میاورند!!
بارها از این جریان درخواست گردید تا پدر معنوی شان جناب آقای شیخ قدرت علیخانی یکبار مصاحبه ای آزاد برگزار و گزارشی از عملکرد چندین دهه بعد از پیروزی انقلاب را ارائه نماید ولی تنها هنر اطرافیان وی کلی گویی و طفره رفتن از پاسخ هست!!
جناب محمد علیخانی؛ متظاهر و فریبکار آنهایی هستند که وقتی خود منتخب هستتد دم از مردم میزنند ولی در غیر آن منتخبین را مورد آماج حملات ناجوانمردانه شان قرار میدهند!
ایشان انگار فراموش کرده اند که فتنه گرانی که بر رای مردم در سال88 شوریدند از دوستان و هم طیفان و هم سفره های ایشان بودند.
همان هایی که انحصارطلبانه خواستار ابطال انتخابات بوده ولی با مشت محکم #ولایت مواجه شدند.
این یک اصل و حق طبیعی هر دولتی ست که طبق سلیقه خود مدیران خود را نصب نماید ولی این انتخاب باید بدون فشار و بر اساس صلاحیت افراد باشد نه لابی عناصر قدرت و ثروت!!
جناب آقای علیخانی ؛
انحصارطلب کسانی هستند که برای مدیرت عالی استان هم نسخه پیچی میکردند!!
مردم نجیب قزوین هنوز بوی مشمئزکننده #انحصار_طلبی تان را احساس میکنند!!
فقط چند نمونه از روحیات و رفتار انحصار طلبانه تان را اشاره می نمایم
جمع نمودن امضا و به خط نمودن همه ابزارها و نهایتا برکناری #روزبه استاندار وقت استان!!
تهدید و فشار و در آخر برکنار #رحیمی معاون سیاسی امنیتی وقت استاندار
فشارهای بی پایان به مدیریت #فعلی استان جهت انتصاب فرمانداران تحت امر ....!!؟(نیاز باشد مصادیق را بیان خواهم کرد)
اعمال فشار و تحمیل فردی با حداقل رزومه کاری به شورای شهر قزوین جهت #شهرداری قزوین!!!
فشار به شهردار تحت امر و انتصاب مسئول سازمان مهم فرهنگی ورزشی، که حداکثر سوابق و توانایی وی مدیریت هفته نامه #تابان می باشد!!
آیا همه اینها که اشاره به گوشه ای از رفتار انحصارطلبانه شماست اصلاح طلبی ست یاانحصارطلبی!!؟
تا کی میخواهید با دخالت و انحصار طلبی استان را قربانی منافع حزبی و باندی خود کنید!؟
آقای علیخانی به راستی امثال جنابعالی به غیر از متصل بودن به رانت قدرت، چه هنر و توانی برای کسب مناسب کشور داشته و دارید!
جریان اصیل ادعای تان،در دوره نهم و دهم که از قضا مجری اول انتخاباتش دوستان تان بودند شکست خورد ولی روحیه تفرعن و انحصارطلبی تان مانع از پیام تبریک به منتخب گردید!!
حقیقتا که مردم و رای مردم و انتخابات برای شما و طیف پر مدعای تان بشرط چاقو مورد قبول هست و الا دولت نهم و دهم را #کذایی
نمی نامیدید چرا که دولت های مزبور هم منتخب ملت بودند!!
همه این حرّافی ها،برای فرار از پاسخ به بی عملی ها و سیاست بازی های تان چه در دوره اصلاحات و چه در دوره فعلی می باشد!!
اگر اندکی در ضمیر خود وجدان و انصاف دارید بدون تعصب به کارنامه عملکرد دولت اصلاحات و اعتدال در مقابل دولت نهم و دهم توجه کنید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!!
البته همه اینها نافی بدون نقص و عیب بودن دولت نهم و دهم نبوده و نیز به منزله انحصارطلبی،همه جریان اعتدال و اصلاحات نیست.
ولی امثال جناب #علیخانی نباید بدنبال ردگم کردن و آدرس غلط بوده و با دخالت های بی جا برای استانداری وسایر مجموعه های استان تعیین تکلیف کنند!!
و نکته آخر این که چه خوب است جناب محمد علیخانی بجای وعظ و خطابه،از عملکرد ایل و تبارشان که در طی 40سال بعد از پیروزی انقلاب، بر امور استان چنبره زده اند گزارشی ارایه دهند و راه منطقی آن هم،مصاحبه آزاد ابوی ایشان جناب حجت الاسلام علیخانی می باشد تا مردم بیشتر و بهتر انحصارطلبان را بشناسند!!


سامان سروش

  • سامان سروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی