وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

امام خامنه ای :بصیرت، مهم ترین ابزار پیروزی در جنگ نرم
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهایی که بر ملت ها وارد می شود، در بسیاری از موارد، بر اثر بی بصیرتی است. خطاهایی که بعضی از افراد می کنند، بر اثر بی بصیرتی است. بصیرت خودتان را بالا ببرید. آگاهی خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله امیرالمؤمنین علیه السلام را در گفتارها بیان کردم که فرمود: «الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصّبر».

بنام خدا

آقای شاهرخی حمله به منتقدین تا کی!؟

 پاسخ نماینده مداخله گر را بدهید!!


حملات حساب شده و مداوم روزهای اخیرمسئولین دولتی،احزاب و شخصیت های وابسته به دولت به منتقدین دلسوز  بار دیگر  دروغ بودن شعار

               "زنده_باد_مخالف_من"

                           را به بیش از بیش ثابت کرد!!

این رفتارهای متناقض و دوگانه مدعیان اعتدال که شروع آن از راس مدیریت اجرایی شروع گردیده امروز متأسفانه  به رده های میانی مدیران دولتی نیز تسری یافته است!!

مردم عزیزمان نیک میدانند ائمه  محترم جمعه بعنوان امین و صدای رسای ملت باید فریاد گر خواسته مردم از مسئولین  باشند و این محدود به این دولت نبوده و متناسب با کارکرد مسئولین، مطالبه گری خطبا نیز شکل می گرفت.

اصولا نفس شکل گیری و برگزاری نمازجمعه بصیرت زایی و روشنگری نسبت به کید و مکر دشمنان و مطالبه گری خواسته ها و مطالبات مردم در چارچوب وعده ها و اختیارات مسئولین، خاصه دولتمردان می باشد.

اخیرا اغلب ائمه جمعه کشور در نمازجمعه در  تبیین مواضع مقام معظم رهبری  و نیز با توجه به پایان دوره دولت یازدهم ،به حق از مسئولین   اجرایی در خواست گزارش عملکرد قابل لمس به مردم را نموده اند،گزارشی که روی زمین و ملموس در زندگی مردم باشد چه آنکه رئیس جمهور محترم نیز درتبلیغات انتخاباتی 92 معیار درست و غلط بودن آمارها را جیب مردم میدانستند نه آمارهای کذا و کذا!!

از جمله یکی از  ائمه جمعه محترم کشور که با بیانات رسا و متقن، از مسئولین اجرایی درخواست گزارش عملکرد را نمودند حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت و انقلابی شهر قزوین می باشد.

این مرد مجاهد، ضمن  نقد ادبیات ناصحیح رئیس جمهور نسبت به مقام معظم رهبری و هشدار نسبت به تکرار آن ادبیات ، خواستار گزارش عملکرد  "غیر قابل خدشه"مسئولین  اجرایی  استان به مردم گردیدند اما متاسفانه مسئولین  اجرایی استان در یک تقسیم کار هماهنگ حملات زنجیره ای را بر علیه این روحانی ولایی کردند!!

به راستی هدف از این اقدامات چیست!؟

چرا به جای پاسخ گویی،رفتارهای مستبدانه میکنند!؟

اگر حقیقتا عملکرد قابل قبول و قابل ارائه ای هست به مردم بگوئید قطعا مردم داوران منصفی هستند!!

#کاش به جای تخریب و حملات حساب  شده به نقد دلسوزانه امام جمعه موقت قزوین، پاسخی درخور به دخالت بی مورد نماینده مجلس  که درخواست زیاده خواهانه جابجایی مدیران در استانداری را داشت را می دادید!؟

براستی کسی مثل حجت الاسلام قابل غیر از دلسوزی برای مردم چه نفع و انگیزه ای در نقد عملکرد نداشته تان دارد که تمام رسانه های تان را برای تخریب وی بسیج کرده اید!!؟

جناب آقای  شاهرخی؛کاش به جای برگزاری جلسات با احزاب و تشکل ها و گروه های سیاسی و،،، که شائبه انتخاباتی دارد برای کم کردن آلام و مشکلات زندگی مردم جلسه ای برگزاری می کردید!؟

جناب آقای  شاهرخی؛مصاحبه و سخنرانی مداوم و یکطرفه و ارائه  آمارهایی در مورد عملکرد دولت خیلی هنر نیست برادر!!

 اگر به گزارش خود اطمینان و اعتماد کامل دارید چه خوب هست از کارشناسان منتقد نیز دعوت کرده و در حضور کارشناسان  منتقد،ارائه آمار نمائید!!

جناب آقای معاون سیاسی؛ در واپسین ماه های عمر دولت یازدهم هستیم و  دیگر فرصتی برای انشا نویسی  و وعده دادن نیست بلکه  باید به ملت #حساب پس داد!!

اگر آنچه که بارها ادعا گردیده چندین هزار فرصت شغلی ونیزچند صد میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان در 6ماه اخیر اتفاق افتاده صحت داشته باشد سوال؛

-چرا هرروز شاهد تجمعات کارگران اخراج شده و یا طلبکار با حقوق معوق بعضا بالای 1سال هستیم!؟ 

حداقل ترین بازتاب ادعای ایجاد این تعداد اشتغال،فروکش کردن اعتراضات اینچنینی ست! 

- چگونه است مسئولین  استان در طی 6ماه چنین حماسه آفرینی کرده اند و اگر چنین توان مدیریت خلاقانه ای  داشته اند چرا از اوایل دولت یازدهم چنین حماسه سازی نکرده  تا ریشه بیکاری برای همیشه از کشور و استان برکنده شود!!!

جناب اقای شاهرخی؛ استدعا می شود  همان گونه که تعداداشتغال ایجاد شده در استان را اعلام فرموده اید ؛

1-میزان افراد تعدیل شده بنگاه های تولید وافراد تحت پوشش بیمه بیکاری را بصورت شفاف اعلام  فرمائید.

2_میزان سرمایه گذاری خارجی بصورت شفاف و قابل ارزیابی را به عموم اعلام تا مردم کاملا در جریان خدمات مسئولین  قرار گیرند.

نکته آخر اینکه هدف از این نوشته انکار خدمات و زحمات مسئولین محترم نبوده ونیست و شرط اخلاق نیز تشکر و خداقوت به خادمین دلسوز هست ولی انتظار به حق مردم عزیز که ولی نعمت مان هستند ارائه گزارش عملکردی غیر قابل خدشه ،منطقی و شفاف بوده و قطعا مردم خود داوران منطقی خواهند بود

سامان سروش

  • سامان سروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی