وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

امام خامنه ای :بصیرت، مهم ترین ابزار پیروزی در جنگ نرم
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهایی که بر ملت ها وارد می شود، در بسیاری از موارد، بر اثر بی بصیرتی است. خطاهایی که بعضی از افراد می کنند، بر اثر بی بصیرتی است. بصیرت خودتان را بالا ببرید. آگاهی خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله امیرالمؤمنین علیه السلام را در گفتارها بیان کردم که فرمود: «الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصّبر».

آب در لانه مورچگان

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

آب در لانه مورچگان!!

اگرچه قصد پاسخی به مطلب "صحبتی کوتاه با سامان،،،،،،،"نداشتم ولی توضیح چند نکته را ضروری میدانم.

1_نویسنده چنان به سامان سروش انگ "مجهوالهویه"میزند کانه خود باشناسنامه ثبت احوال ابراز نظر کرده است!!

2_ امادرمورد"99نفر"نویسنده معلوم الحال بشدت خبط کرده چرا که سن بنده به آن زمان قد نمیدهد تا سخنگوی شان باشم ،ضمن اینکه حقیر معیارم جناح و قوم و قبیله سیاسی نیست و اصولا جبهه انقلاب ،این جناح بندی را ساختگی دانسته و فقط وفقط معیارش امام،انقلاب،ولایت بوده وبه هیچ کس چک سفید نداده است و بخاطر این معیارها ،از سوی باندهای قدرت و ثروت، ناجوانمردانه انگ تندروی میخورد!

لحن نویسنده نشان از عصبیت شدید وی بوده و بجای پاسخ دادن و گزارش عملکرد دادن، کانه در کلاس تاریخ در حال تدریس می باشد!!

 اولا امام (ره) نخست وزیر نداشت ،بهتر است بگوییم نخست وزیر زمان امام (ره) لطفا جعل تاریخ نکنید !!ثانیاآنها که دل امام (ره)را خون کردند آدرس شان در صحیفه نور کاملا آمده است پس لطفا آدرس غلط ندهید!

امام از جمله معیارهای شان پشتیبانی از "ولایت فقیه"،"ساده زیستی"،"مردم دوستی"،"استکبار ستیزی"و"انقلابی بودن" بود!!

_ولایت فقیه؛چه کسان و جریانی امروز نانجیبانه بر "ولایت فقیه" تاخته و و شیادانه قصد خانه نشین کردن ولایت فقیه را دارند!؟

_ساده زیستی؛چه کسانی امروز کاخ نشین بوده و در شمال تهران، خوش نشینی کرده و حقوق های میلیاردی را حق خود شان میدانند!!؟

_مردم دوستی؛چه کسانی و چه جریانی "رای"مردم را درجه بندی و بشرط چاقو قبول کرده و بااسم رمز تقلب بر نظام شوریدند!!؟

_استکبار ستیزی؛چه کسانی نغمه شوم مذاکره با استکبار را هر روز با ارتش رسانه ای شان زمزمه کرده و نقل قول های دروغ از امام عزیز نقل میکنند!!؟

_انقلابی بودن؛چه کسانی و چه جریانی  دوره انقلابی بودن را رسما رو به پایان اعلام کردند!؟

جریان اصیل مورد اشاره تان کدام جریان هست!؟

این جریان مثلا "اصیل"،چرا امروز در مقابل هتاکی های وقیحانه به ساحت امام عزیز سکوت مرگبار کرده است!؟

چرا این جریان بزعم تان "اصیل"، در مقابل پخش فایل صوتی وهتاکی شیخ ساده لوح ،زبان در کام کشیده و اندک واکنشی نشان نمیدهند!؟مگر مدعی همنشینی با امام نیستند!؟مگر مدعی خط امام نیستند!؟

3_اما در مورد نامه دکتر احمدی نژاد و،،،

اولا خوشحالیم که امریکا را دشمن دانستید نه کدخدا یا قدرت بزرگ ویا مودب!اما هدف اولیه از نگارش نامه دکتر احمدی نژاد،گرفتن پاسخ از اوباما نیست و اصولا انتظار پاسخی از دشمن نداریم بلکه استفاده از این ابزار و رسانه جهت آگاهی بخشی جامعه جهانی از ظلم استکبار و مظلومیت مردم ایران هست وبنظرم فهم این موضوع  نباید اینقدر ثقیل باشد که نیاز به توضیح باشد!

4_به دروغ مدعی شده اید  2میلیارد دلار توقیف شده  در زمان دولت دکتر احمدی نژاد در آمریکا سرمایه گذاری شده ،در حالی که چنین نیست و طبق اظهارات جناب عراقچی این اقدام در دوره اصلاحات اتفاق افتاده و از قضا مسول این اقدام در زمان دکتر احمدی نژاد عزل گردیده است!!

_در مورد اختلاس هزاران هزار!!!

5_جنس صحبتتون تشابه کاملی به حرف سیاست بازان و روزی نامه های زنجیره ای شان دارد،بنده معتقدم هر کس فساد کرد در هر رده و مقامی باید محاکمه،مجازات و مفسد رسوا گردد چه رحیمی با فساد3میلیارد تومانی که تخلفش در زمان دوره اصلاحات اتفاق افتاده وچه فسادهای میلیاردی دیگر!! 

خوشبختانه تخلف آقای رحیمی برای زمان دولت دکتر احمدی نژاد نبود تا نیاز به عذر خواهی باشد ولی کاش مدعیان،مثل احمدی نژاد لیست اموال شان را شفاف به مردم اعلام کنند تا "سیه روی شود هرکه در او غش باشد"!!

_رحیمی تخلفی کرده داره مجازات میشه وکسی هم بعد از محاکمه اش از وی حمایت نکرد(اتفاقا رحیمی  مورد حمایت دوستان خودتان از جمله نماینده اسبق قزوین در مجلس بود) ولی شما که مدعی هستید باید خاطر شریف تان باشد که 

_"کرباسچی"دزد،بعد از محکومیتش با حمایت ومشایعت دوستان تان و با شعار"امیرکبیر ایران"راهی زندان شد و از قضا امروز مشاور و اسپانسر انتخاباتی جریان "اصیل تان" می باشد!!

"شهرام جزایری"فاسد،دارنده کارت500اسپانسر حزب منحله مشارکت را حتما به یاد دارید!!؟

_"مهدی هاشمی" مفسد خاطرتون هست که بعد از سال ها فتنه گری ها و فساد محاکمه و محکوم شد و دوستان تان فیلم وداع برایش ساختند!! ؟

_"بابک زنجانی" خوشبختانه هیچ نسبت فکری و عقیدتی با دکتر احمدی نژاد نداشته و جالبه لوح تقدیرش را از جناب هاشمی و رییس جمهور محترم گرفته (آخرین مصاحبه اش که بعد ازشروع دولت یازدهم باماهنامه کارگزارانی انجام داده رو  حتما مطالعه فرمایید)

7_کاش با صداقت و بدون غرض جواب میدادی!بنده عرض کردم نامه دکتر احمدی نژاد"بلا تشبیه"!!!

حتما به لغت نامه سرک بکشید تا معنی "بلا تشبیه"را متوجه شوید!!

8_ تشابه نامه ای که از افراد بلند پایه امام حسن ع به معاویه فرستاده شد اتفاقا به نامه خفت بار و ذلیلانه عده ای از نمایندگان مجلس ششم ونیز نامه خاینانه فتنه گران وطن فروشی که به کدخدا فرستادند شبیه هست تا به نامه عزت مندانه دکتر احمدی نژاد!!؟؟

جهت یادآوری؛همان ها که به امام علی ع در صفین حکمیت را تحمیل کردند، هم آنها که صلح با معاویه را به امام حسن ع صلح تحمیل کردند همان جنس افراد،نامه تعارف جام زهر از مجلس ششم به ولی فقیه نوشتند!!نامه استمداد به یانکی ها نوشتند!! برجام پر از "هیچ" را به ملت تحمیل کردند و امروز مزورانه آدرس غلط میدهند!!

9_اما در مورد فراری ها،نویسنده طوری صحبت میکند که انگار فراموش کرده است 

-"مهاجرانی"زینت کابینه اصلاحات بود!!

_"فریباداوودی مهاجر" که در بی بی سی کشف حجاب کرد مشاور رییس دولت اصلاحات بود!!

_"باستانی" کاتب مخصوص رییس اصلاحات بود!!

_"رمضان زاده نرگسی" معاون ارشاد بود!!

_"سحرخیر" معاون مطبوعاتی بود!!

_راستی فاطمه حقیقت جو،مزروعی،پیرموذن،فاتح،سازگارا،نیک آهنگ کوثر و،،،،برای کدام جریان "اصیل" هست!!؟؟

اکبر گنجی که گفت"خمینی را در موزه ها باید یافت"برای کدام جریان "اصیل" می باشد!؟

کاش بجای فرا فکنی ،با حرامخوری ها در صندوق توسعه و بانک ها و بیمه ها و،،،،برخورد شود نه اینکه مفسدین را سرمایه نظام بدانند!!

راستی جناب عسگری، موضوع فیش های نجومی به کجا رسید!؟چند نفر از امانت داران عزل،توبیخ و برای محاکمه معرفی شدند!؟

در پایان ؛ما افتخار میکنیم که فتنه گران( همان ها که بر نظام شوریدند،همان ها که شعارهای/ مرگ بر اصل ولایت فقیه/نه غزه،نه لبنان،جانم فدای ایران/جمهوری ایرانی سردادند)ما را دشمن و خار چشم خود میدانند!!  وهمچنان پادر رکاب ولایت بوده وخواب را برفتنه گران،حرامخوران واهالی نفاق حرام خواهیم کرد!

البته ما مدعی بی عیب بودن دولت دکتر احمدی نژاد نیستیم ولی نباید با دروغ پردازی،به مردم آدرس غلط داد!!

بنظرم بهتره فرماندار محترم بجای این هیاهو ها، پاسخگوی عملکرد خود در مورد نتایج برجام در حوزه مسولیت خود(وضعیت صنعت،اشتغال،بیکاری و تعطیلی صنایع) به مردم گزارش کار مناسب ارایه فرمایند!!

مشتاقانه منتظریم


سامان سروش

  • سامان سروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی