وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

امام خامنه ای :بصیرت، مهم ترین ابزار پیروزی در جنگ نرم
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهایی که بر ملت ها وارد می شود، در بسیاری از موارد، بر اثر بی بصیرتی است. خطاهایی که بعضی از افراد می کنند، بر اثر بی بصیرتی است. بصیرت خودتان را بالا ببرید. آگاهی خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله امیرالمؤمنین علیه السلام را در گفتارها بیان کردم که فرمود: «الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصّبر».

فرماندار البرز یا وکیل مدافع ،،،،،!! مساله این است!!!

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ق.ظ

بنام خدا


جناب آقای عسگری

فرماندار محترم البرز

باسلام

حضرتعالی به تبعیت از بعضی دوستان تان،  در کسوت وکیل مدافع امریکا بر آمده و به نامه دکتر احمدی  نژاد به اوباما پاسخ داده اید ،کانه مکلف به این اقدام هستید!!

جناب آقای فرماندار،کاش اینقدر که برای پاسخ دادن از طرف استکبار و غرب ،به منتقدان (چه در مورد برجام و چه موارد اینچنینی ،،،)  احساس تکلیف میکنید، پاسخ گوی عملکرد خود باشید که به صواب نزدیک هست!!

جناب آقای عسگری، بنظر میرسد این جیغ های بنفش کشیدن ها،برای فرار از پاسخگویی ست ،والا نامه یک مقام مسول سابق، خطاب به رییس جمهور آمریکا که از موضع مطالبه گری ،نصیحت و با حفظ عزت نگاشته شده نباید شما رو اینقدر نگران کرده باشد!!؟

جناب فرماندار محترم ،بد و خوب بودن نامه ،بستگی به ادبیات آن نامه دارد چه آنکه بلاتشبیه حضرت رسول (ص)هم چنین مکاتباتی  با سلاطین جور داشتند و یاحضرت امام (ره)هم مکاتبه ای با رهبر شوروی ملحد نیز داشتند!!!

جناب آقای عسگری؛تاریخ فراموش نخواهد کرد و حتما حضرتعالی هم خاطرتون هست روزی عده ای از دوستان تان در قامت وکلای ملت در مجلس ششم، با کاخ سفید مکاتبه ذلت بار کرده و زبونانه از حکام جور کمک خواهی کردند و ایضا سران فتنه 88نیز چنین نامه ننگینی به دولت مستکبر نوشته و دشمن نا امید و رو به زوال را،امیدوار کردند که نه تنها از طرف شما و دوستان تان  اندک واکنشی نشان داده نشد بلکه بعضابا آنها همراهی نیز گردید!!

البته بنده فعلا علاقه ای به ورود به بخش خاکستری سوابق بعضی افراد، که روزی هم داستان فتنه گران بوده و برای سقوط نظام ولایی در فتنه78و88 اقدامات شیطانی کرده و امروز متولللانه و با وقاحت بر مصادر امور در نظام اسلامی تکیه زده اند ندارم!!

جناب آقای فرماندار؛

بعد از گذشت سه سال از عمر دولت یازدهم ،بنظرم وقت گزارش عملکرد دادن هست و با فرافکنی نمیتوانیداز پاسخگویی شانه خالی کنید!!

لطفا پاسخ دهید که در مسیله برجام چه دستاوردی ملموسی در کشور نه،بلکه در حوزه کاری تان که از قضا منطقه صنعتی نیز هست عاید شده است!؟

چند مجموعه صنعتی درشروع مسولیتت تان  "تعطیل"بود و امروز چند مجموعه "فعال"هست!؟

آیا اماری از اخراج کارگران منطقه صنعتی تحت مدیریت تان دارید!؟

آیا اماری از میزان جذب نیروی کار در شهرک های صنعتی دارید!؟

لطفا گزارش دهید تا همه در جریان باشند!!

جناب آقای عسگری صحبت از خاوری کردید درست است که خاوری در زمان ریاست جمهوری دکتراحمدی نژاد رییس بانک ملی بوده ولی اگر منصف باشید قبول میکنید؛

1_خاوری از جمله مدیران تحمیلی وحامیان اصلاحات وکارگزاران بودکه علارغم میل دکتراحمدی نژاد،به ریاست بانک ملی منصوب شد وبیانیه حمایت نمایندگان از انتصاب ایشان نیز موجود بوده و جالبه امضای هم طیف های تان نیز پای آن  هست.ضمن اینکه دکتراحمدی نژاد خود مدعی مفسد فراری بود و جالبه  یک هفته قبل از فرار خاوری ،دکتراحمدی نژاد در سفر استانی  اردبیل نسبت به فرار وی هشدار داده بودند!!

جناب آقای عسگری همه باید،به نسبت مسولیت خود پاسخگو باشند،ولی اگر قرار بر پاسخگویی باشدابتدا نوبت دولت سازندگی و اصلاحات و طیف متبوع تان هست که 16سال دوران مشعشعی در زمان  حاکمیت خود داشته اند!!

آقای فرماندار؛

پاسخ دهید چرا معاون پارلمانی دولت سازندگی و وزیر بی فرهنگ اصلاحات "مهاجرانی"  فرار کرده و در حال خوش خدمتی به بریتانیا،بی بی سی و الشرق الاوسط می باشد!!؟

بفرماییدچرا مشاور رییس جمهور اصلاحات,معاون وزیر دولت مذکور و،،،،، فراری و در بی بی سی خدمت میکنند!!؟

چرا انگلیس، کلکسیونی ازنمایندگان فراری مجلس ششم،فعالین سیاسی و دانشجویی طیف اصلاحات هست!؟

جناب عسگری،نظرتان در مورد فتنه78 و فتنه88و عوامل نانجیب آن چیست!؟

چه وجه اشتراکی بین گفتمان اصلاحات و نظام سلطه هست!؟

جناب فرماندار؛ راستی از فیش های نجومی  چه خبر!؟ چه وجه اشتراکی بین حرام خوربودن وسرمایه نظام بودن بعضی مدیران هست!!!؟

کاش حس دلسوزی و مسولیت تان برای بر زمین ماندن دستور ولی فقیه در برخورد با مدیران حرام خوری که باحقوق های نجومی به امانت خیانت کردند گل میکرد نه اینکه برای خوشایند مقامات مافوق تان،نقش سخنگویی اوباما را ایفا کنید!! 

آقای عسگری؛خیلی مایلیم بدانیم علت رد صلاحیت بعضی از مسولین اجرایی  فعلی  استان، در انتخابات مجلس دهم چه بوده است!؟

جناب عسگری اجازه دهید نجابت مان پایدار باشد که راه صوابی ست، چرا که افتادن تشت ،،،،،پر سر وصدا خواهد بود!!


سامان سروش

  • سامان سروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی