وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

امام خامنه ای :بصیرت، مهم ترین ابزار پیروزی در جنگ نرم
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهایی که بر ملت ها وارد می شود، در بسیاری از موارد، بر اثر بی بصیرتی است. خطاهایی که بعضی از افراد می کنند، بر اثر بی بصیرتی است. بصیرت خودتان را بالا ببرید. آگاهی خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله امیرالمؤمنین علیه السلام را در گفتارها بیان کردم که فرمود: «الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصّبر».

"دزدهای فانوس به دست/ قانون دان های قانون شکن"

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ق.ظ

بنام خدا

هرچند از مدت ها در "تردید"ورود و کنکاش در مورد فساد زمین خواری در اطراف شهر قزوین  بودم ولی ورود ابوذر گونه نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه شجاع شهرمان حضرت ایه الله عابدینی به موضوع، اهمیت ورود به آن را را دو چندان کرد فلذا بنظر میرسد تکلیف همه علما و افراد اهل بیان و قلم به دستان پاکدست هست که بافریاد رسا اجازه ندهند عده ای  زمین خوار وزیاده خواه و مردم فریب ،چنین ظلم آشکاری را به نظام اسلامی و مردم  بنمایند.

موضوع چیست!؟

 زمین خواری مورد بحث، از انجایی وارد فاز اجرایی گردید که زمینی بسیاربا ارزشی با متراژ بیش از200هزار متر مربعی با کاربری کشاورزی در اطراف قزوین،که در مالکیت ستاد اجرایی حضرت امام ره بوده ، به مزایده فروش گذاشته شده و این که با چه کیفیتی "اعلام مزایده" یا چگونه به فروش رفته است، منتظر شفاف سازی سازمان مربوطه هستیم!!

سیر قضیه چنین هست که این زمین بسیار با ارزش ( باکاربری کشاورزی) دراین به اصطلاح مزایده!!به عده ای از مدیران و مسولان سازمان ها ونهادها استان ونیز به یک سازمان شهری عمومی و یک نهاد دانشگاهی غیردولتی فروخته می شود!!

خریداران این زمین کشاورزی ، در اولین گام بعد ازتملک زمین مذکور، برای پوشش تخلف عظیم زمین خواری خود ،اقدام به تبلیغ واگذاری زمین تحت عنوان تعاونی مسکن نموده و عده ای از وابستگان خانوادگی و نیز افراد زیردست خود را بصورت صوری عضو تعاونی نموده تا بتوانند با آسودگی به اهداف نامشروع خود برسند!

فاز دوم اقدام زیاده خواهانه شان پیگیری شدید، جهت تغییر کاربری و تبدیل زمین مذکور از کشاورزی به زمین شهری و مسکونی بوده وبه همین منظور اکثر مسولین مرتبط را جهت تغییر کاربری این زمین با ارزش،  به خط میکنند!

مدارک موجود حاکی از تایید و امضای اکثریت مطلق اعضای کمیسیون ماده 5دایر بر تغییر این کاربری می باشد!!

ابهامات ونکات تامل بر انگیز؛

1_چرا این زمین کشاورزی باحداقل ترین اطلاع رسانی به فروش رفته است آیا ظن تبانی، برای اطلاع عده ای محدود از این مزایده پر چرب،گمان باطلی ست!!؟

2_چرا اغلب تصاحب کنندگان این زمین با ارزش کشاورزی، مدیر و مسول یا اطرافیان شان هست!؟

3_ آیا امضا کنندگان اعضای کمسیون ماده5که مدیران اجرایی استان هستند حاضر به پاسخگویی منطقی در مورد این اقدام خود هستند!؟

آقای مسولی که در جمهوری اسلامی مدیر هستی اگر فرضا در قانون ابهام هست مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند تبدیل زمین کشاورزی حتی برای حوزه علمیه نیز مجاز نیست!؟چه حجت و قانونی بالاتر از حکم ولایت!؟

اقای مدیری که امضای مبارک تان برای رسیدن آب، پای امضای تغییر این کاربری هست آیا نمی دانید مردم در مسکن مهر و سایر مناطق شهری و روستایی،برای آب شرب خود دچار مشکل فراوان هستند آنگاه امثال جنابعالی برای تامین آب استخر و سونای و خوشگذرانی تعطیلات آخر هفته افراد بی درد زمین خوار،تعهد میدهید!؟

آقایان مسولی که در انجام تعهدات قانونی خود در حوزه عمرانی درمانده اید چگونه حاضربه قبول چنین تعهدی غیر قانونی شدید!!؟

آقایان مسولین دخیل در موضوع که برای رفاه طلبی و اشرافی گری،تمام تعهدات اسلامی واخلاقی خود را زیر پا گذاشته و با انواع ترفندها زیاده خواهی میکنید یادتان باشد شما امین مردم هستید کاش در خلوت خود،از خودتان خجالت بکشید!!!

آقایان قانون دان قانون شکن،این پستی و مقامی که بر آن تکیه زدی حاصل خون شهدا و اشک فرزندان یتیم شان هست!!

آقایان مسول متخلف زمین خوار؛ اگر فرضا امروز با مفرهای بظاهر قانونی،با استناد به بند وتبصره های  مختلف از چنگ قانون رها شوید،آیاروز یوم الحساب هم میتوانید از چنگ عدل الهی فرار کنید!؟

البته باید از شورای عالی شهرسازی تشکرکرد که با ورود به موقع به قضیه زمین خواری،نه تنها به خواسته زیاد خواهان تن نداد بلکه کمیسیون ماده 5 را در دادن مجوز تغییر کاربری زمین کشاورزی به زمین شهری صاحب صلاحیت ندانست ولی کاش بررسی شود آیا در گذشته نیز این کمیسیون چنین اجحافی کرده است!!؟

اما حرف من با بعضی مسولین استان هست؛

آقایان شورای شهر قزوین ،چرا سکوت و انفعال در پیش گرفته اید!؟

آقای شهردار که مدعی طی شدن فرایند قانونی هستید یک سوال!؟ چرا شهرداری، قبل از مزایده ، این ملک را مسکونی اعلام نفرمودند که ستاد اجرایی  امام (بیت المال) این ضرر بزرگ را متحمل نشود!؟

نمایندگان محترم مجلس در قزوین ؛ شما در یک آزمون بزرگ قرار گرفته و مردم منتظر موضع گیری قاطع و شفاف شما نسبت به این فساد سازمان یافته بوده و منتظر پیگیری جهت احقاق حقوق ضایع شده  ازبیت المال توسط شماها هستند!!

سازمان بازرسی استان چرا صدایی از شما شنیده نمی شود!؟

جناب اقای استاندار ،جنابعالی  در اظهاراتی فرمودید ، این واگذاری با رعایت تشریفات قانونی!! صورت گرفته است!

 سوال!؟مگر حقوق های نجومی با رعایت قانون !!صورت نگرفته بود؟

حتما میدانید آن حرامخوری و فساد هم، با مصوبه هیئت مدیره بانکها و شرکتهای دولتی (طبق قانون) صورت گرفته بود!!؟

_حضرتعالی در اظهاراتی دیگر فرموده اید مسایل  نباید در فضای مجازی و درکف خیابان حل کرد!!؟

جناب استاندار محترم حتما در جریان هستیددر خصوص فیشهای نجومی به گفته نهادهای نظارتی،این مسایل بارها به دولت اعلام شده بود اما دولت محترم بی تفاوت  نسبت به این قانون گریزی  بود و اندک برخورد صورت گرفته هم بخاطر فشار افکار عمومی بود و اشارات رییس جمهور محترم در مصاحبه اخیر نیز موید موثر بودن فضای مجازی بوده پس انتظار این هست به رکن چهارم دموکراسی پایبند باشید!

البته در مورد فیش های نجومی ،علارغم گذشت 30روز،فرمان حضرت آقا در عزل و تعقیب قضایی مفسدین  نه تنها زمین مانده است بلکه ذخیره نظام نیز نامیده شده اند!!

جناب اقای مهندس همتی

از آن جایی که این فسادننگین  در استان تحت مدیریت حضرتعالی واقع شده است، ازجنابعالی بعنوان نماینده عالی دولت در استان ،انتظار می رود با پیگیر مصمم موضوع ،در صدد برخورد سخت و قاطع  با چنین رانت خواری باشید والبته ممکن هست تماس ها و فشارهایی از طرف اشخاص و جریان هایی جهت توجیه و کم رنگ کردن این فساد انجام شود ولی امیدواریم با توکل به خدا،حمایت مردم عزیز ،علمای استان ،خاصه حمایت نماینده  محترم ولی فقیه در استان که همیشه خط شکن مبارزه با فساد در استان بودند بتوانید از این امتحان بزرگ سرافراز بیرون آمده و گزارش برخورد را با سربلندی به مردم نجیب شهرمان  ارایه فرمایید.

ناگفته پیداست افراد مرتبط با این پرونده دو گروه "مقصرین" و "مفسدین"هستند.

حداقل ترین برخورد با "مقصرین"عزل ازمسولیت های  غصب شده بخاطر بی کفایتی و نیزبرخورد بدون اغماض و مجازات "مفسدین"می باشد تا هم ننگ خیانت برای همیشه برپیشانی خاینین نشسته وهم حساب مدیران و مسولان پاک دست از سایرین جدا گردد.

اندک کوتاهی و اغماض در برخورد با این فساد، خیانت به راه امام،شهدا و ولایت و مردم بزرگوار می باشد!

سامان سروش

  • سامان سروش

نظرات  (۱)

بسیارخوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی