وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

امام خامنه ای :بصیرت، مهم ترین ابزار پیروزی در جنگ نرم
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهایی که بر ملت ها وارد می شود، در بسیاری از موارد، بر اثر بی بصیرتی است. خطاهایی که بعضی از افراد می کنند، بر اثر بی بصیرتی است. بصیرت خودتان را بالا ببرید. آگاهی خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله امیرالمؤمنین علیه السلام را در گفتارها بیان کردم که فرمود: «الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصّبر».

بنام خدا
پاسخی به
"بعضی حقایق چرادرک نمی شود؟"

عرض سلام و ادب مجدد به جناب موسوی عزیز
هرچند بنا نداشتم بخاطرعدم تطویل بحث و فرسایشی بودن ان که خدا نکرده خاطر مخاطبین عزیز ان جریده محترم را مکدر می گردد ادامه دهم ولی بالاجبار توضیحاتی ارایه مینمایم
جناب موسوی عزیز،
حضرتعالی برای اثبات موضع تان شاهد تاریخی اورده اید،عنایت بفرمایید شواهد تاریخی که بیان نموده اید تقدم و تاخر و شان نزول انها را باید در نظر گرفت ضمن اینکه نتیجه ای که گرفته اید بنظرحقیر ناصواب می باشد!!
اینکه حضرت امیر (ع) با کلام نافذشان عده کثیری را جذب کردند محل مناقشه من و شما نیست برادر!
ایا حضرت امیر (ع) خوارج را جذب در راه راست کردند یا نعوذ بالله جهت جذب شان خود حضرت نیز همراه و همدل انها گردیدند!؟
حتما عنایت دارید حضرت علی (ع)تمام راه های منطقی و صحیح و کم هزینه را جهت جذب افراد در راه اسلام حقیقی بکار برد و بسیار تلاش داشتند که این تمرد ها به مقاتله نکشد،بنحوی که تا زمانی که جنگ جویان جمل ونیز خوارج دست به شمشیر نبرده بودند اجازه و دستور حمله ای از جانب امیرالمومنین( ع) صادر نگردید که در واقع عین اموزه های قرانی و روش پیامبر (ص)بود.ولی این رفتارهای علوی بمعنی تایید حرکات فتنه گری اشوب گران نبود و هیچ گاه حضرت امیر(ع)حرکات وتفکرات انها را برای جذب حداکثری تایید نفرمودند!!
چه انکه هم موعظه و رفتار نرم و هم جنگ و رفتار سخت ایشان در راستای اعتلای اسلام بود!!
گواه این ادعا نصیحت های مداوم ایشان ودر نهایت نبردی سهمگین با "خوارج پیشانی پینه بسته خشک مغز" که منجر به کشته شدن 3هزار مسلمان فتنه گر گردید که حضرت ان را اقدامی منحصر در توان خود میدانند!!
در مورد حوادث سقیفه و قتل جناب عثمان نیز حضرت امیر(ع)با رعایت مصالح اسلام چنین رفتارهایی داشتند!! 
 نتیجه این که رهبر امت اسلامی باید فصل الخطاب قرار گیرد. و شواهد تاریخی که اشاره فرمودید بنظرم قابل توجه مدعیان امروزی ست که روزی رفتارهای افراطی شان در بحث "ورود به حریم خصوصی افراد"، "برخوردهای خودسرانه بابدحجابی" ،"دیوار کشی در دانشگاه ها"، فریاد"جنگ مستقیم با امریکا"با خالد بن ولید خواندن صدام در جنگ نفت،و امروز "استحاله فرهنگی"،"تبانی و همزبانی با مخالفان خونی نظام"و فریاد "سازش با امریکا"میدهند می باشد!!
در بحث فتنه حقیر متعجبم علارغم صراحت در بیان و تعریف علل فتنه88 توسط مقام معظم رهبری، حضرتعالی همچنان ان را به اینده موکول کرده و به حدسیات خود در کوچ و،،،،، توجه میدهید!!
اینکه انقلاب دریای جوشانی ست وحتما ریزش ها و رویش هایی دارد و هدف جذب حداکثری ست و دفع حداقلی، شکی نیست برادر،ولی این جذب و دفع در چارچوب حفظ شاکله و محتوی نظام هست والا عقلانی نیست کسانی که در خوشبینانه ترین حالت ابزار دست دشمن برای ساقط کردن نظام بودند را جذب نمود در حالی ک نه تنها حاضر نیستند از مواضع غلط و براندازانه خود دست کشیده و صریحا ابراز ندامت کنند بلکه خود را طلبکار نظام میدانند!!
جناب اقای موسوی من سخنگوی کسی نیستم و لزوما همه رفتارهای جریان مقابل فتنه را قبول ندارم ولی خود بیشتر اگاهید که رهبری معظم انقلاب با تاسی از مولای شان حضرت امیر(ع) چقدر تلاش و خویشتنداری جهت اصلاح رفتار عوامل فتنه کردند وبارها با کنایه واشاره راه را برای بازگشت سران شان بازگذاشتند!! ایا اقدامی عملی از طرف شان صورت گرفت!!؟؟طبیعی ست جریان مقابل حامی فتنه گران نیز واکنش هایی نشان خواهد داد!!
ولی معیار ما در برخورد با فتنه فقط و فقط باید رویه مقام عظمای ولایت باشد وبس.

 و من متعجبم ازاینکه حضرتعالی علارغم روشن بودن صحنه همچنان گذشت زمان را به ما ادرس میدهید!! 
_بنده پیروزی در انتخابات را با پیروزی قطر مقایسه نکردم بلکه منظورم این هست پیروزی با نفرات "عاریتی" لطفی برای جریان پیروز نداشته و چه بسا منجر به کشاکش های سیاسی مدعیان شریک پیروزی خواهد شد والا همچنان معتقدم رای مردم محترم ومنتخبین بعنوان نماینده همه مردم هستند!!!
جناب اقای موسوی عزیز،
ازشما بعنوان پیسکسوت مطبوعاتی و کسی که شخصا،به ولایت مداری،ارزش مدار و انقلابی بودن تان اعتقاد دارم، انتظار میرود نقش موثرومفیدتری در جهت دهی رسانه ها، افکار مردم عزیز و مسولین محترم اعم از منتخبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری ،استاندار محترم و،،،،به سمت وحدت وهمدلی حول گفتمان مقام عظمای ولایت با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در استان در جهت رفع مشکلات مردم نجیب وبزرگواراستان مان  ایفا فرمایید که قطع ویقینا اجر عظیمی در نزد پروردگار متعال و حضرت ولی عصر عج به همراه خواهد داشت.
جسارتم را به صراحت و لغزش قلمم ببخشید
از اینکه اطاله کلام کردم از جنابعالی و مخاطبین عزیز پوزش میخواهم
  • سامان سروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی