وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

امام خامنه ای :بصیرت، مهم ترین ابزار پیروزی در جنگ نرم
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهایی که بر ملت ها وارد می شود، در بسیاری از موارد، بر اثر بی بصیرتی است. خطاهایی که بعضی از افراد می کنند، بر اثر بی بصیرتی است. بصیرت خودتان را بالا ببرید. آگاهی خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله امیرالمؤمنین علیه السلام را در گفتارها بیان کردم که فرمود: «الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصّبر».

رایحه خوش وحدت

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ق.ظ
بنام خدا
باسلام و احترام 
در ابتدای نوشته ام تبریک می گویم به دوست بزرگوارم جناب اقای حمزه زاده و همکاران محترمشون  که نشریه وزین و ارزشی"قزوین فردا"را به جمع جامعه مطبوعاتی افزودند.
در استانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همه جریان های سیاسی انقلاب خود را اماده رقابتی تنگاتنگ می نمایند.
حضور در این ماراتن،الزامات و قیودی دارد که عدم رعایت ان جریان متبوع را بازنده پیش از رقابت خواهد کرد و ان رسیدن به "وحدت گفتمانی" ست.
و مهم تر از ان داشتن کاندیداهای متناسب نیاز،در حول این گفتمان می باشد.
بحمدالله جریان گفتمان انقلاب با تربیت نیروهای اصیل و انقلابی، چنان به غنا و بلوغ سیاسی رسیده است که ظرفیت و توان ارایه همزمان تعداد زیادی افراد با قابلیت و توانمندی در سطح نمایندگی مجلس و شورای شهرو،،،،داراست!!
هرچند داشتن چنین ظرفیتی، بالذاته فرصتی  هست ارزشمند، ولی عدم مدیریت این فرصت، ان راتبدیل به تهدیدی در رقابت با رقیب میکند!!
در استانه انتخابات 7اسفند مجلس،ثبت نام کاندیداها با سلایق مختلف انجام گردید و این ثبت نام در میان جریان انقلاب نیز با احساس تکلیف صورت پذیرفت.
.این تکثرجریان رقیب را تحریک به ایجاد اختلاف نامحسوس،در میان کاندیدا ها ارزشی با عناوین مختلف نمود که نبود هوش سیاسی و روحیه ایثار این فرصت بالقوه را تبدیل به تهدیدی بالفعل می نمودوعملی شدن این تهدید چه بسا رقیب را برنده این رقابت میکرد!!
اتفاق ناخوشایندی که در انتخابات ریاست جمهوری دهم افتاد و رقیب با هوشیاری بااختلاف حداقلی برنده رقابت گردید!!
یکی از افراد شاخصی که ظرفیت بالقوه ای برای کاندیداتوری واحتمالانمایندگی مجلس را در حوزه بویین زهرا دارا بود برادر جانباز،رزمنده و ازاده سردارحاج فصیح رامندی است که علارغم شایستگی زاید الوصف خود،با هوشیاری و بصیرت ایثارگرانه، عرصه رقابت در این حوزه را متواضعانه به نماینده پرتلاش وولایی مجلس جناب اقای مهندس عباسپور واگذار کرد.
این ایثار و گذشت که در بیان باسهولت میشود بیان کرد ولی در عمل از پس انسان های توانمند ،سلیم النفس و ایثارگری چون حاج فصیح برمیاید که در دوران اسارت در زندان های بعثی تمرین جهاد اکبر نموده است.
این اتفاق مبارک را که رایحه خوش وحدت در میان جریان های حامی گفتمان انقلاب پراکند را با نهایت تواضع پاس داشته و امید تدوام وتکرار چنین گذشت وایثاری در میان جبهه انقلاب را داریم.
سامان سروش
  • سامان سروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی