وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

وبلاگ تحلیلی -سیاسی کنکاش

جهان در انتظار عدالت،عدالت در انتظار مهدی (عج)

امام خامنه ای :بصیرت، مهم ترین ابزار پیروزی در جنگ نرم
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهایی که بر ملت ها وارد می شود، در بسیاری از موارد، بر اثر بی بصیرتی است. خطاهایی که بعضی از افراد می کنند، بر اثر بی بصیرتی است. بصیرت خودتان را بالا ببرید. آگاهی خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله امیرالمؤمنین علیه السلام را در گفتارها بیان کردم که فرمود: «الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصّبر».

ولایت مداری از نگاه روزنامه ولایت!!!

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ق.ظ

به نام خدا

جناب آقای عبدالعظیم موسوى

مدیرمسئول روزنامه ولایت

با سلام واحترام

سرمقاله سرتا پا متناقض تان که متاسفانه  توام با بغض و کینه بود را مطالعه کردم

حقیقتا متاسف شدم که صداقت و انصاف را قربانی منافع باندی و جناحی خود کرده اید!!

1_طبق کدام قولی از حضرت آقا،مدعی "منع" سفر دکتر احمدی نژاد توسط رهبری معظم انقلاب هستید!؟

2_جناب موسوی از کی معنی کلمه"نهی"، "دستور" شده که با این ذهنیت ساختگی تحلیل خنده داری می نمایید!؟

3_اینکه محتوی جلسه ای محرمانه صرف نظر از محتوی آنان بطور گسترده پخش میشود طبیعی ست که مورد سوال و ابهام باشد منتهی از آنجاییکه قطب نمای جنابعالی و طیف تان منافع جناحی ست سهوا یا عمدا از آن غفلت میکنید!

4_خوشبختانه ناخواسته به محبوبیت بالای دکتر احمدی نژاد معترف شده اید ولی زیرکانه دنبال نتیجه گیری دل خواه خود هستید!!

5_چون اشاره به تاریخ کردید بناچار با مثال تاریخی پاسخ تان را میدهم

وقتی مالک اشتر در آستانه ساقط نمودن خیمه معاویه بود حضرت امیر (ع )فرمان بازگشت ایشان را داد که این فرمان مولا (ع)دلالت بر ضعف مالک اشتر نبود بلکه نشان از ارادت فوق العاده ایشان به حضرت علی (ع )بود!

اینکه عنایت به عبارت "بصیرت" کردید بسیار جالب توجه هست چرا که این عبارت از عبارات مغضوب شما و دوستان هم طیف تان بوده وهست!!

کاش بصیرت زایی تان در فتنه88نیز گل می کرد آنگاه که طلحه و زبیر ها به روی  انقلاب و ولی فقیه اش شمشیر کشیدند!!

کاش در دوره ای که کاندید مغلوب تان با  اسم رمز تقلب آشوب کرد از بصیرت نیز قلم فرسایی می کردید!؟

کاش زمانی که نامه بدون سلام جناب هاشمی نگاشته شد یک جمله در مورد بصیرت نیز می نوشتید!!

جناب موسوی عزیز، امروز که مدعی ولایت مداری شده اید تا از آب گل آلود ماهی بگیرید نظرتان در مورد خطاب عتاب گونه رهبر معظم انقلاب "نانجیبان"چیست و خطاب شان چه کسانی هستند!؟

نظر شریف در مورد عبارت"جاهل" "وخاین"چیست و خطاب حضرت آقابه چه کسی بود!؟

 _جناب آقای عبدالعظیم موسوی، دکتر احمدی نژاد از حضرت آقا نظری استمزاجی در مورد حضورشان در صحنه انتخابات با توجه به درخواست انبوه مردم در اکناف کشور داشتند که امام خامنه ای ایشان را طبق مصالحی "نهی" از حضور فرمودند نه "منع"ویا "امر"به نیامدن و این کمال بی انصافی ست که مکنونات قلبی خود را به شکل بزک کرده به مخاطب ارایه می فرمائید!؟

البته "نهی"حضرت آقا کاملا "حجت" بر دکتر وحامیان ولایی ایشان بوده وهست وچه زیبا امام خامنه ای دکتر احمدی نژاد را با عبارت زیبنده و بی نظیر"برادرمومن" خطاب کردند تا خط بطلانی بر ادعا های پوچ سیاست بازان در مورد دکتر احمدی نژاد کشیده باشد!!

مدیرمسئول محترم  روزنامه ولایت ؛جنابعالی در طی سرمقاله خود بارها دم از رهبری و ولایت فقیه زده اید ای کاش اشاره فرمائید چند خط در لبیک به فریاد "این عمار؟"حضرت آقا نوشته اید!؟

با تمسک به سیاسیون بی عمل ، 8سال دوره احمدی نژاد را توام با خرابی دانسته و عامدانه تعاریف بی نظیر ولی فقیه از دولت قبل و خود دکتر را به فراموشی سپرده اید توقعی نیست ولی بفرمایید چندین خط در محکومیت فتنه 88به تحریر در آورده اید!؟

اگر برای تان معیار نظر حضرت آقاست پس چرا تاییدات مستمر دکتر احمدی نژاد توسط ولی فقیه را فراموش کرده و نهی و نصیحت ایشان را با جعل و دروغ روایت میکنید!!

_خوشبختانه دکتر احمدی نژاد نه از عوامل قدرت و ثروت هست که به طرف داران خود پول توزیع کند ونه از اهالی خان،  که نوچه ای داشته باشد!!

 -احمدی نژاد در شرایطی که سیاست بازان دنبال  قدرت طلبی و حقوق نجومی و،،، بودند و با توجه به هشدار امام خامنه ای در مورد خطر انحراف خط امام ره در سال94،  در حال تبیین و گفتمان سازی خط امام و رهبری بوده و هستند و ما نیز میدانیم این تبیین برای اهالی قدرت و ثروت گران آمده و با ارتش رسانه ای خود با دروغ و تحریف به ملت آدرس غلط میدهند و گرنه اندکی فهم و انصاف کافی ست تا معلوم شود هیچ جا،  دکتر احمدی نژاد جمله یا موضعی که دلالت بر انتخاباتی بودن نظرشان باشد بیان ننمودند!! البته مردم بارها با شعار وابرازاحساس شان، درخواست حضور ایشان را در صحنه انتخابات را داشتند و مشورت ایشان با حضرت آقا با توجه به این درخواست بوده است!

 ازجنابعالی بعنوان یک روزنامه نگار انتظارمیرود خود را در بندسیاست بازان قدرت طلب نکنید چرا که آفتاب پشت ابر نخواهدماند!!

نصروا من الله وفتح قریب


یادآوری؛مدیر مسئول محترم روزنامه ولایت برخلاف رویه ارزشمند گذشته خود، انتشار جوابیه  فوق را منوط به اصلاحات مد نظر خود کرد که مورد قبول قرار نگرفت!!


سامان سروش

  • سامان سروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی